Thursday, March 26, 2009

Finally~~..

Today...my dad n i visited few colleges around Kl n damansara....
End up my dad n i choosed inti nilai oso...swt...
So i enrolled inti nilai today...attracted by the nice environment ther...gosh...
n then as evryone said human minds change all the way long..
i change my mind n made a decision by choosing SAM ..
At the beginning i was supposed to choose A - level...but then..
the intake is on may..which i tink is totally waste of time..
when ppl already proceeding their degree..im still in my alevel..
so i decided to take SAM n work hard for it..
i noe it wil be tough..but..im sure i can cope with it...
yea...im starting school next monday..i already left out for one weeks as
they already started their class few days ago..so...wish me luck...
kinda afraid of the new environment n ppl im gonna face..
goin to share a room with a roomate..dunno who is it yet...gosh..
New life..new place..new ppl..new things...new courses n subject...
+.+...sudden decision make me stress..
coz still got ALOT of things i haven prepare..

Saturday, March 21, 2009

Failure~

I took my driving test yesterday~..
guess wat..i failed it...i pass on the road..fail at the naik bukit...coz i cant recognise d
sound of the engine when it stabilize..the reason is the car is different
with the car i normally use for learning..
i realize tat my life is full of failure..ya..tats the truth...
I FAIL to pass my undang test once..
I FAIL to accomplish my parents wish to get good result in evry exam..
I FAIL to impress them by my good attitude n behaviour...
I FAIL to maintain a long-term relationship..
I FAIL to mend or remain good friendship between my friends..
I FAIL to become who myself is...
I FAIL to work hard to pursue wat i wan..
I FAIL to change myself to become a better person..
Altough no one is perfect..i still hope to reach the best part of me..
so wat else failure i will "ACHIEVE"??
fail the next driving test?OH NO!

Sunday, March 15, 2009

Physchology test~

Accidently saw this test in Ying blog..n try on it...find out wat it said its quite true about me~

You are down-to-earth and people like you because you are so straightforward. You are an efficient problem solver because you will listen to both sides of an argument before making a decision that usually appeals to both parties.

The type of girlfriend/boyfriend you are looking for:
You are a true romantic. When you are in love, you will do anything and everything to keep your love true.

Your readiness to commit to a relationship:

You are ready to commit as soon as you meet the right person. And you believe you will pretty much know as soon as you might that person.

The seriousness of your love:
You like to flirt and behave seductively. The opposite sex finds this very attractive, and that's why you'll always have admirers hanging off your arms. But how serious are you about choosing someone to be in a relationship with?

Your views on educationEducation is very important in life:
You want to study hard and learn as much as you can.

The right job for you:
You have many goals and want to achieve as much as you can. The jobs you enjoy are those that let you burn off your considerable excess energy.

How do you view success:
You are confident that you will be successful in your chosen career and nothing will stop you from trying.

What are you most afraid of:
You are concerned about your image and the way others see you. This means that you try very hard to be accepted by other people. It's time for you to believe in who you are, not what you wear.

Who is your true self:
You are mature, reasonable, honest and give good advice. People ask for your comments on all sorts of different issues. Sometimes you might find yourself in a dilemma when trapped with a problem, which your heart rather than your head needs to solve.


You desire a love that will last forever. You are quite serious about finding this type of love, and that's why you think carefully about the men that you meet before deciding whether you could really love them. You don't just develop a crush on someone overnight: you look at a person's personality and other aspects of their life before deciding to form an attachment. If a guy doesn't meet your expectations, you would rather be alone. Your love has to be perfect. Be careful though, you could be missing out on some worthy relationships because your standards are so high.

Tuesday, March 3, 2009

Schooling days~~Friends~~StuDies~~


My colleague said im very quiet today~doesnt look like the normal me~
hmm..ya..many things are running in my mind~juz feel like silence suit me better today..
Spm result is coming out soon~mean we are goin back to school for the result together~
tat remind me of my schooling days..
Still remember the days when i transfer to Smk Bu..i used to cry to my dad i wanna get back to my previous school (im the one who wan to shift to Bu)~stupid~
i still remember the first day i step into Bu.its middle of March when i was form 4year 2007..

i met Mona there..she was my primary skul classmate..we been in the same class for 5 years..
then i met Juh yen,Christine,Kevan..n many more~lazie to mention all~..
then Joenna transfer in..n then follow by few more student..
Angel joined our group in during Form 5...

n so on~~

the first siao po i hang out wiv is Mona..
once her name was mentioned...
loads of comment will flow out..
some said she like to show off..some said she was lan c..
some said she was a ****..many bad things..
so?she still my friend for 11years!..apart from all these..
behind the glamour outlook ..she is still Mona..
we used to stick together in school..no matter wher we go..
toilet,canteen,class,lab..coz she is the only fren i hav ma when i came to Bu..
she used to hav extraordinary act~omygawd~tat always make us swt~..
example...whenver her pencil or etc drop to the floor..she will not pick it up..
she will shout at it..hope tat it will get up itself..(weird)..
recess time she will always drag me to canteen..she love to eeat..although canteen food sucks..
she love fishball..if im not mistaken..haha...
evrythin came up her mind is eat eat eat..
n one more..she like to destroy skul property..haha..
n she hate to clean the class..she will absence once a week when
its the time for her to do the duty~
when come to classes..she will start writing her diary..she is always
busy about her diary..full of craps in it..haha~~
she always say..we are best fren..pay for me..ish...siao za bo..
she treat all her fren nicely..never backstab them~got gossip lar~
haha..she can be vry nice if u dun go against her..**winks**

then Juh yen..hoho..she is a totally siao po..
she is innocence..i tink~n she always go against us..
she scare of evrything..
example~duwan ler..later teacher scold..
duwan ler..later dio caught by teacher..
duwan ler..the sun vry hot..
yor...my result getting worst..
yor..i didnt study..
yor tis yor tat..
tat is juh yen...another damn thing about her..
evrytime we go canteen n buy things when she wanna return money to us..
mostly we will say no need lar..few dollars only..
she will say few dollars nia ma..i got..i still can afford~damn her rite??
haha..tats bonnie anyway..kut kut..

then Joenna..Ham dan!!
hoiyo..she ar..is the siao po queen among us..
she love to sing..she sang alot..
Shathis used to address her as CRO ..
we always got concert in class..
sang non stop..omygwad~~haha

then ANGEL...Burger
she joined us after 1 year..
but still we get along well..
she n Mona ponteng queen in our class..
always absence for no reasons...
we used to wake up late n went for Mcd before school..
bad rite??common~~i always hang out wiv her during skul days..
coz mona always absence for chinese class..
me n angel n bone will always go lunch together..
then ponteng chinese class..bad~~
she is the smartest among us..not in the way of study..
is doin business!..she sell lens ,pimple cream..tis n tat trough net..
she make money from tat..while we are busy studying...
she was busy doin her BIG business..haha
n she is gud in dreaming..during class..
when evryone was concentrating.burger oso will show tat serious face..
but when i ask her wat teacher teaching..she will say dunno..
obviously..she is syoking sendiri there day dreaming..

n then Kevan..alot to say about him..but..i will juz cut it short...
in short...he is a gud guy..i mean is damn gud...
gud till always kena bully...but not now anymore..
he gud in booming ppl now..(since when so palia)dunno oso..
i remembered the day when i always get stuck in my homework..
especially chemistry..i will seek for kevan help..
erm..end up he will be the one doin my homework..
ish..no one ask u to be so smart..tats why...
n evrytime he teach me no matter chemistry,addmaths,physic..
i will juz blur there..n he will ask..u understand anot..i will said yes..
but then when he throw me a question..i mostly cant answer..haha
Kevan is our wakil kelas...tis refer to ..problem solver..
whenver any conflict or problem came up..
we all will say KEVAN..haha...its a compliment u noe??


Kelming...the kambing~~
th future lawyer..ish..he used to say tat always..
he hold alot of secrets from alot of ppl..include me..
ya..coz he is a person tat excellent in social..
most of the ppl like to be friend wiv him..i dunno why...
dun ask me...

n Christine..she is a totally banana..
she speak GOOD english...n she always absence ..
she is good in gossiping also..

n then~alot more..

Thiyagu..he is our class monitor..he always said..
sensitive..this n tat..he is a vry sensitive person..
so..no sensitive issue in front of him pls..
no TIU..haha..


n then Shathis..he always say sharing is caring ma..
assuming that evryone will share book wiv him using tat phrase..i will always tell him
sharing is killing...so pls dun share..n no thx..

n alot alot more..lazie to mention again...

i love eu guys..n thx for being my fren..
i didnt regret for shifting to BU...if i get the chance to choose again ..
i will still choose to transfer to BU..
touchin rite??haha..sincerely..
its so nice havin a group of buddies..
tat u can always hang out with..bestie tat u can always share ur problem with..
n for liching..dun jealous when reading tis post..i still have u in my mind..
dun worry~~
^^